Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie miasta Pszów
Nazwa projektu: „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie miasta Pszów" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; Działanie 5.2 Gospodarka Odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami RIT Subregionu Zachodniego
Opis projektu: Wsparciem mają być objęte osoby fizyczne lub przedsiebiorcy będący właścicielem/współwłaścicielem lub użytkownik wieczysty budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz innych budynków niemieszkalnych (np. gospodarczego, garażu, itp.) z zabudowanymi wyrobami zawierającymi azbest.
Grant będzie udzielany na zadania związane z:
-
demontażem z budynku/obiektu mieszkalnego lub niemieszkalnego wyrobów budowlanych zawierających azbest, ich transportem, unieszkodliwieniem;
- odtworzeniem pokrycia dachowego budynku/obiektu mieszkalnego lub niemieszkalnego uszkodzonego w wyniku prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
Wnioski wraz z załącznikami można składać w Urzędzie Miasta Pszów w Biurze Obsługi Mieszkańca, Budynek I, parter - w godzinach pracy urzędu do 14 sierpnia 2020 r.
Okres realizacji projektu: 2021 - 2022 r.
INFORMACJE