02-12-2021Data publikacji, 02-12-2021,Hanna Blokesz-BaczaAutor, Hanna Blokesz-Bacza,1246Ilość wyświetleń, 1246
Dziś śmieci zmieszane, jutro selektywne, a za tydzień popiół – w sprawnym zarządzaniu gospodarką odpadami we własnym domu mieszkańcom Pszowa pomoże aplikacja na telefon. Miasto zakupiło usługę, która ma zachęcić do segregacji śmieci, ułatwić zgłaszanie reklamacji i pomóc panować na harmonogramem wywozu odpadów.
Aplikacja EcoHarmonogram wspomaga mieszkańców, wyszukując harmonogram odpadów za pomocą adresu, przypomina o nadchodzących terminach wywozów oraz dostarcza wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych do prawidłowego sortowania odpadów w gminie. W trosce o mieszkańców nieużywających smartfonów wszelkie informacje dostępne w aplikacji mobilnej są również dostępne na stronie internetowej miasta.
Funkcje aplikacji EcoHarmonogram • sprawdzanie harmonogramu odbioru odpadów przypisanego do danej posesji; • powiadomienia o terminie wywozu śmieci, które przychodzą niezależnie od dostępności internetu, czy tez wyłączenia aplikacji. Istnieje możliwość skonfigurowania terminu przychodzenia powiadomień; • możliwość synchronizacji z kalendarzem Google, Windows, Apple oraz innymi; • możliwość wysyłania zgłoszeń i nieprawidłowości; • informacje na temat PSZOK; • informacje jak sortować odpady, wyszukiwarka odpadów; • informacje o jakości powietrza w okolicy; • gry edukacyjne;
Aplikacja EcoHarmonogram jest dostępna nieodpłatnie na systemy operacyjne Android, iOS. Instalacja aplikacji odbywa się ze sklepów Google Play oraz App Store.
Strona sfinansowana z Grantu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.